boring

inatt hade jag oerhört tråkigt och fick för mig att klippa pannlugg.
och tyvärr fanns det en sax på rummet. tjoff tjoff sa det och nu har jag lugg!
vet inte riktigt om jag ångrar mig eller inte.. men de flesta tycker det blev snyggt så.
image52  image53
vad tycker ni?                          


jahaja, ikväll skulle jag ha dragit till jonas men han är taskig och svarar inte,
så det verkar som att det bara blir en lugn hemmakväll ...
alla andra har ju någonting annat att göra och jag är för liten för att gå på krogen.
och inte fan har jag körkort eller bil så kan inte dra till mattias heller.
det är faktiskt synd om mig idag :(

hur ska ni spendera eran fredagkväll?

Kommentarer
Postat av: Anonym

jag ska titta på tv, efter att ha bloggat klart såklart och äta godis
ja, jag har varit singel lite mer än ett år nu, fyfan det suger...
har du pojkvän?
vad ska du göra ikväll?

2008-03-28 @ 20:22:23
Postat av: Lovisa

Tack gullet! jättefint med lugg! :)

2008-03-29 @ 19:16:58
URL: http://onemoretry.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0