våran bortgång, jordens undergång

Im out
jag ser ingen mening med det hela.. för jag orkar inte heller vetdu.

NU KOM JAG PÅ VAFAN JAG SLUTADE BLOGGA HÄR FÖR!!
mina inlägg försvinner nämligen när jag ska publicera dom..
dumma jävla hemsida.

however.. Jag är trött på allt, mitt liv, mig själv och alla andra också.
Jag tror jag behöver en ny start och då väljer jag också att byta blogg!
Så, jag överger metrobloggen och stannar förmodligen kvar här på blogg.se


och jag har blivit ett riktigt filmfreak men istället för en massa skräckisar var min favorit förut är det nu animerade filmer och drama som tar upp min tid. jag kom nyss på hur sjukt det är med alla de här filmerna som handlar om framtiden. vem fan kommer på ideen att människorna blir smittade av ett virus som förvandlar dom till zoombies som fräts sönder av solljuset? inte fan skulle jag göra det, men å andra sidan är jag inte heller någon filmproducent. grejen är att det är jävligt skrämmande att så många faschineras av detta och utnyttjar möjligheten att skapa ännu en filmsuce om hur jordens invånare förintas av antingen naturkatastrofer, sjukdomar, virus eller monster.. själv skulle jag inte ens vilja tänka på det. visst, förr eller senare kommer vi människor dö ut men jag hoppas innerligt att jag slipper uppleva det.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0