uppdate

Dagen började med deprimerande väder, bra start. mh.
sen vare ju idrott, första gången på länge som jag var med.
höh, han ropade inte ens upp mig så. men iallafall.
Typ ingen i klassen orkade engagera sig spec mycket men
jag och evelina kunde iaf konstatera att vi är sämst på att
stå på händer. men det har jag aldrig kunnat så.
sen gjorde emelie och jag klart naturkunskapen, nice.
inte så skoj med redovisning på måndag iofs.
sen bar det av till tandläkaren i örebro som tog typ 2 sec,
vilket känndes väldigt nödvändigt och sådär..

kom iallafall hem tidigt och nina och jag var duktiga
som cyklade runt i stormen och delade ut våra cv ^^
följde med mamma och pappa till maxi sen och
handlade massa gott så nu är min mage uppsvullen.
alltid samma sköna känsla. eller inte.
men, ska snart ut med mina muppar, får se om vi blåser
bort eller inte. cause we ride together! lovely.

telefonsamtalet med joakim var självklart dagens höjdpunkt.
bara din röst får mig att rysa av välbehag, älskling <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0