uhhhhhhhhhhhhh

jag ska vara hemma från skolan imorrn.
eller åka dit i rullstol. eller dö innan dess.
uh.. den här jävla ryggsmärtan tar fan död på mig. seriöst.
men neh, det är helt vanligt att ha så ont att man inte kan resa sig
och börja gråta av smärta så fort man rör på sig. ja, vanligt för mig.
ska ringa doktorn imorrn iallafall. han kanske kan förklara.
eller så blir det så vanligt, en massa cpfrågor och kommentarer
utan att han kan berätta ett skit om vad felet är egentligen.
dom kanske är idioter allihopa. dom kanske inte vet helt enkelt.
då har dom nog valt fel yrke. faktist. men iallafall.
jag saknar joakim också men ska inte ringa och störa.
får väl bli imorrn. eller nåt.
nu ska jag tycka synd om mig själv och försöka somna. wish me luck.
MH!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0