love

Jag vet inte riktigt hur eller när men du blev en del av mitt liv,
men utan att jag märkte det blev du viktigare och viktigare.
Tillslut var du en självklar del i min vardag, en viktig person i mitt liv.
Det känns som att det alltid varit så, att du alltid funnits där.
Även fast det bara varit ca 7 månader.
Ärligt talat vet jag inte vad jag skulle göra utan dig..
du får mig att vilja orka, ger mig något att längta efter.
Och även fast det inte alltid är lika enkelt och underbart så gör
mig till världens lyckligaste när du håller mig i din famn.
Jag hoppas och tror att du kommer finnas kvar hos mig.
Att du kommer vara en del av min framtid.
Jag älskar dig, joakim <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0