i waaaant candy.

eller okeey. jag vill inte ha så mycket mer just nu.
min mage är full upp. typ. jossan goes ballong ^^
iallafall, min lillasyster är bra tycker jag.
tyvärr äre andra värlskriget här hemma, alltför många gånger.
Jag börjar fundera på om mina föräldrar letar anledningar att klaga på oss
eller om dom bara njuter av det? jag vet inte, jag fattar inte.
happy smilie liksom!
och jag har ont i ryggen, som vanligt.. förmodligen kanske för jag inte
tagit den sista pencillin tabletten. duktig jossan! men den är gul och äcklig.
me dont like.


OK.
i give up.
nu ska jag vara social med min söta lilla syster som inte har en rosa tröja på sig :=
puss :*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0