hope, my friend

det första jag såg när jag vaknade var en ljusblåahimel & solen som sken.
JA, tänkte jag i tron om att våren redan hade kommit. big smile.
men givetvis hade jag fel. backen var vit och det blåste isande vindar.
så mycket för den jävla våren.
Inte ens min lassie verkade uppskatta dagens väder..
så försiktigt som hon trippade fram skulle man nästan kunna tro
att hon trodde marken skulle rasa vilken minut som helst.
men som tur var gjorde den inte det.
Jag hatar den här kylan, som tur var har jag lyckats tina upp nu iallfall.
Jag älskar att ha en stor kopp vaniljte och känna hur värmen sprider
sig i hela kroppen när man dricker. Barabarabam, im lovin it.
Nej, nu ska jag nog försöka att få lite läxor gjorda. bläh.
svenska, historia, naturkunskap och geografi.. & engelska med.
Jag skulle ljuga om jag inte sa att jag hatade skolan.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0