right here waiting for you

största delen av den här veckan har jag deppat och ätit.
vilket inte känns alltför bra.. men får väl ta tag i det ordentligt på måndag.
egentligen har jag ingen som helst lust med det, ingen ork kvar.
fast jag tror nog det kan ordna sig ändå, på något sätt.
har även fått en hel del dåliga nyheter den här veckan & känner
bara för att slå någon. får väl banka chipsburken i huvudet på syrran ^^
haha nerå. hon har faktist varit snäll och färgat mitt hår sisådär 100 ggr.
har dock inte uppnått det resultat jag strävar efter. inte än iallafall.
men vågar inte färga mer idag iallafall, imorgon kanske. haha.
ibland är jag fan helt jävla orädd.
oftas i fel sammanhang iofs .. :/

Så, på måndag ska jag göra massa förändringar.
Jag ska sluta äta så onyttigt så ofta.
Jag ska börja gå till skolan oftare.
Jag ska ta tag i läxorna i tid.
Jag ska sluta bry mig om sånt som gör mig på dåligt humör.
Jag ska sluta bry mig om människor som inte bryr sig tillbaka.
och jag ska bli mer självständig.

lycka tillllllllllllllllll säger jag dårå.
kankse lyckas med något av det iallafall!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0