mi padres

pappa, kommer du ihåg när jag var liten, hur bra allting var?
alla de gångerna du fick mig att gråta av skratt genom
att kittla mig på magen, kasta upp mig i luften ellerbara
härma kalle anka sådär som jag älskade när du gjorde.
kommer du ihåg att jag var pappas lilla flicka?
och att vår kärlek var så stark..
vart tog den vägen pappa? varför blev det såhär?

mamma, kommer du ihåg när jag var liten, hur bra allting var?
alla de gångerna du torkade mina tårar & gjorde mig glad igen
hur du lagade mitt brustna lilla hjärta genom din tröst.
allt som jag vågat berätta för dig, för jag visste att du skulle förstå.
kommer du ihåg att jag var en riktig morsgris?
och att våran kärlek var så stark..
vart tog den vägen mamma? varför blev det såhär?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0