<3

image27

Igår var en bra kväll!
Moa räddade min kväll och vi drog in till örebro, fick sällskap av stillfors och andre på bussen och större delen av kvällen.. hemma hos fredrik sen var vi sociala en stund och myste med hans orm som säkert vägde minst 25 kilo eller något sånt. Jag trodde jag skulle dö först för jag har aldrig tyckt om ormar men sen när moa satt med den runt halsen så upptäckte jag väl att den inte var så farlig ändå. den var faktist nästan söt ^^! lite rosa på huvudet ju. jag funderar på om jag ska skaffa orm sen när jag flyttar hemifrån? fast en mindre isåfall.. ^^.
och då får den fan ta och bli vegitarian :*
iallafall, efter en stund så drog vi ut och gick runt och frös innan jag kom på den kloka ideen att vi kunde traska iväg till mcdonalds men eftersom burger king låg närmare stannade vi där och moa och jag försökte få upp kroppsvärmen genom att dricka varm oboy och gnugga händerna. lyckades nästan! sen hade vi några halvroliga diskussioner med andre innan moa och jag gick till niclas & göteborgaren. så återigen ut i den förbannade kylan :(
men vi hittade iallafall till hotellet :D. såja, kvällen var lyckad ^^

ikväll blire nog bara att käka god mat och kolla melodifestivalen.
hoppas björn är med så den här kvällen också blir toppen!

OCH MOA! du får börja leka med mig oftare ^^ <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0