nej, jag har inte övergivit bloggen.. än

when you call, my heart stops beating
and when your gone, it won't stop bleeding

jag har världens bästa pojkvän.

det blev ingen skola för mig idag och egentligen orkar jag inte gå imorrn heller men jag ska tvinga mig dit ändå, kan ju inte överge E helt och sen är onsdagar fullspäckade, plus att jag har spanska prov med.. IG så det skriker om det! men man kan ju inte vara bra på allt?

jag tror att någonting gått sönder inuti och kan inte låta bli att oroa mig för vad det kan vara.. som tur är ska jag till läkaren på torsdag och förhoppningsvis kan de förklara. jag har ju trots allt en tendens till att överreagera när man blöder.


Kommentarer
Postat av: nnnnnina

Du är min lilla hypokondriker. Och förhoppningsvis är det så i detta fallet också. Så för en gångs skull hoppas jag att du har helt fel och att du överdriver, så som du gör lite då och då ;)))



Du skulle ringt mig igår men kanske var upptagen? Så jag tänkte att du kan väl ringa när du har tid någon gång!!! <3

2008-12-03 @ 11:17:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0