you dont know me

jag vet inte vad jag ska skriva, det står helt stilla i mitt huvud..
första gången på länge som jag inte bara knappar in orden automatiskt.

however, eftersom jag inte åkte till skolan idag har jag haft tid att kunna sovit.
otroligt skönt tycker jag. sen har jag inte gjort så mycket mer, rensat bland alla
kläder, ätit och lyssnat på musik på hög volym! men imorrn blire skola.. buhu.

vad som händer resten av dagen vet jag inte. men imorrn blire iaf oc med robbo :)
och jag längtar redan till helgen!

pussva


Kommentarer
Postat av: nina

Länge du följde mina råd då Jossan.
Seriöst, det är inge smart att göra det..
Det vet du också :/

2008-04-21 @ 20:59:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0