turn around

Jag hänger inte riktigt med.. och det är inte för att jag är korkad eller inte
har tid att försöka förstå, det är du som gör det så komplicerat. upp & ner.
ena stunden är du så rädd att förlora mig och i nästa har du själv tagit
flera hundra steg bort. det är du som försvinner ifrån mig, vännen.
Du vet, jag kommer alltid att finnas kvar här om du skulle behöva mig.
'life gets complicated if you take the hard way..

jag är ensam, det är kallt och imorgon är det skola. 'just fucking kill me
nerå.. imorgon ska bli en bra dag. det har jag faktiskt redan bestämt!
först örebro med J och N, my best friends och sen mys med min babe :)

ehe. jag ska nog sova snart ^^

Kommentarer
Postat av: idolen

TIME TO GO TO BED :*

2008-04-29 @ 00:34:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0