TUMMEN NER

mest dåliga var jag och jakob som råkade inte gå på spanskalektionen ^^
men jag ska ta tag i spanskan ordentligt någon dag snart. iallafall försöka!
och eftersom vi har tre prov nästa vecka lär jag plugga som fan när vi är lediga..
uh! hur som helst, idag var en mycket bra dag måste jag faktiskt erkänna.
fick puss av my love imorse vilket gjorde hela dagen lite bättre :$! sen drog
jag och J in till örebro där vi letade på N och hennes vänner och sen drog vidare
upp på stan bland allt folk. J köpte kläder och jag ett par nya skor. mums!
Sen blev det lite mys med R som vanligt! passade även på att promenera en stund <3

OCH FYFAN VAD ONT JAG HAR I MIN TAND. gissar på att jag har fått ett hål. mysigt..
ne okey. nu är jag skitsur. seriöst, jävla cp tandvård med störda jävla tandläkare!!!!!!!
dom gör fel hela jävla tiden därför var de tvugna att gröpa ur hela tanden för någon månad
sen och nu har hela den där fyllningen ramlat bort så hela tanden är ihålig och tom. duktigt!
inte konstigt att det då gör skitont. seriöst, JÄVLA PUCKON! ska fan stämma idioterna ..

kul att jag kommer ha ont hela natten och hela morgondagen dårå. skitkul. tack så mycket.
dö fan

Kommentarer
Postat av: nina

puss!

2008-04-30 @ 14:46:55
Postat av: bäc

svar: om du menar på texten i inlägget så är det itne jag som har skrivit det, utan johanna thydell.
men jag vet, texten är skit rba! :D

2008-04-30 @ 15:43:55
URL: http://asfaltsbl0mma.blogg.se
Postat av: Anonym

okej, tänkte vi pratde innan jag blev inlagd, men då har du säkert glömt bort,

2008-04-30 @ 17:14:13
URL: http://doden.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0