sunday,

jag har ont i huvudet, har förmodligen sovit alldeles för lite..
så ikväll ska jag lägga mig tidigt. det brukar jag iofs säga och
det brukar inte direkt hjälpa spec mycket. men aja.

och söndagar är alltid så otroligt meningslösa, det är dom alltid.
men har redan hunnit fixa lite idag och snart ska jag leka med nina.
vi ska gå ut och gå och sen baka kladdkaka :D.. 'thats the way i like it!

idag gick jag och mr snygg på myspromenad, det var längesen sist.
och jag har faktiskt saknat det.. mer än vad jag trott. mihih.

och bara för att det är söndag ska jag bjuda på världens snyggaste bild.
image85


CIAO


Kommentarer
Postat av: Klara

hoppas du har haft en bra helg :)

gå gärna in på min blogg & svara på frågan :D

2008-04-06 @ 18:29:38
URL: http://lifeofklara.blogg.se
Postat av: LOVISA

Söt bild! :)

2008-04-06 @ 18:56:29
URL: http://onemoretry.blogg.se
Postat av: nina

du är min finaste

2008-04-06 @ 23:20:57
Postat av: Mikael

myspys o grejer :P. hehe ^^. låter trevlans :).. kul att du har haft en bra dag :D

2008-04-07 @ 00:53:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0