slowly

alldeles nyss blev jag idiotförklarad igen, av min alldeles egna lilla bumbi..
och vi som ska älska varandra? ;)
jarå, klar vi gör! vi lever bara väldigt olika liv och har olika intressen.

men iallafall. som vanligt snackade vi om lite allt möjligt och kom in på min blogg.
j: ne asså, jag har blivit så jävla tråkig.
c: det är tråkigt med bloggar.
j: ne, men nu varken orkar eller vill jag blogga :b
c: ge fan i det då smartas?
j: neje
c: nehe
j: får väl börja modeblogga som alla andra ^^
c: om du vill ha stryk, visst
j: haha, jaru
c: bli lite mystisk då
j: haha va?
c: lite hemligare, skriv inte namnen utan bara första bokstaven och så
j: den blir väl inte roligare för det pucko? :p
c: maybe not men de idioter som läser kanske blir nyfikna på vem du menar
j: du vet att du är inkluderad som idiot eftesom du också läser min blogg isåfall?
c: everything for you, loverboy
j: haha.. cp :) <3
c: hiii, jag hatar dig <3
j: jag hatar dig med ^^


jaja. vi får väl se vad som händer med denna blogg i framtiden =)

When darkness turns to light,
It ends tonight..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0