pusseli

äntligen går det att blogga!!!
hihi. ne men seriöst.. har fått hets de senaste dagarna då det inte fungerat.
men nu är allting frid och fröjd dårå ^^. bortsett från att jag är sjuk.
fick ringa och sjukanmäla mig imorse för min huvudvärk höll på att döda mig.
egentligen borde jag ha åkt ändå för nu missar jag spanskan & geografin..
och båda dom ämnena ligger jag efter i. men det får jag ta igen senare i veckan.
ska iallafall vara duktig och göra klart engelskan och plugga till idrottsprovet.

igår var en bra dag, tills jag upptäckte att jag tydligen raderat bilder på daizy.
jag hade liksom de flesta bilderna i en mapp som hetter daizy <3, typ.
men nu är den mappen spårlöst försvunnen? det är faktiskt jävligt tragiskt!
aja, får väl helt enkelt ta och knäppa nya bilder : (

och jag vill ha dricka. kankse ska åka till ica och köpa en rööööd fanta? melove.
hursomhelst, först ska jag in till syrran och hoppa i hennes säng så hon vaknar.
ibland är jag helt enkelt bara alldeles för snäll ^^

image55


har du inte insett än att jag faktiskt hatar dig,
lika mycket som jag en gång älskade dig..
du krymper ständigt i mina ögon och
jag förvånas över hur fel jag haft om dig.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0