nighty night

precis vad jag behövde va. nejnejnej..
det går alltid så jävla bra för mig i allting.

hur som helst så hoppas jag på att jag får träffa nina snart, finns massa att berätta!
och det är bara en dag kvar i skolan nu och sen är det äntligen helg igen. partyparty
eller ne.. jag ska ta det lungt och bara umgås med roligt folk, fixa klart mitt rum osv.
jag har nästan tappat lite av det där bloggberoendet och blivit en jävligt tråkig bloggare
men jag är trött börjar skolan om 5 timmar och 50 minuter. hur fan ska jag orka upp?
THATS THE BIG QUESTION.

jag ska nog ta och kolla lite kläder att beställa och sen störtdyka ner i sängen ^^
och jag är fortfarande jävligt dålig på att svara på kommentarer.. im sorry :b
sov så gott. pusss

Kommentarer
Postat av: nina

åh ja, jag måste träffa dig snart
saknar dig massor

2008-04-18 @ 07:11:25
Postat av: JULLAN

ne eller hur , snart så , :D sommarlov och allt, ska bli så gryymt skönt! :D

2008-04-18 @ 16:58:16
URL: http://juliahessling.blogg.se
Postat av: JULLAN

åh, tack :) ja det gick bra , tror jag iaf :)
var ju inte direkt svårt ämne, alla kan nog skriva något om ett minne eller vad man tkr om alla årstider. ;) hadu du nationella å ? lr hur gammal är du? ;)

2008-04-18 @ 16:59:41
URL: http://juliahessling.blogg.se
Postat av: JULLAN

alltid skönt att slippa skolan :D
tack, det hoppas jag med, behövs ju också, har ig i över hälften av alla ämnen . ;p
jag går också första året ju. :o vad går du för linje? :) konstigt att inte du hade nationella då, men dt hade inte min kompis som bor i borlänge hlr, fast i 9an hade alla i sverige det samtidigt, men inte nu inte. ;D

2008-04-18 @ 17:10:00
URL: http://juliahessling.blogg.se
Postat av: Lina

Svar: Ja, gött med helg, ;). Kom nyss hem från en musikaffär, ;D.

Jadå, jag tror starkt på spöken och andar.

2008-04-18 @ 17:18:37
URL: http://higher.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0