jahajaaa

det är äckligt kallt i mitt rum vilket gör att jag fryser något oerhört..
'i would kill to be in your arms right now
idag räddade sötis emma mig från att dö av uttråkning. pusspåhenne
vi vimsade runt i halva kumla och det slutade med att vi hamnade hos fredrik.
kollade typ på tv och snackade, kom bla. fram till att det inte går något bra på nätterna.
och seriöst.. det där frågprogramet Momento sändes vid klockan tre typ,
hur många äre som kollar på det en lördag natt? inte många skulle jag gissa på.

iallafall. jag stannade ända till klockan tjugo i fem typ.. var inte spec lockande
att cykla genom halva kumla, måste jag faktiskt erkänna. men sånt är livet.
och jag borde sova. blä

JAJA, hoppas ni haft en bra kväll :)
puss


Kommentarer
Postat av: Evelina

Jaha, du är från Kumla :) Jag bor i Laxå :)

2008-04-06 @ 13:13:08
URL: http://evvvelina.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0