i am cold as icee.

20 över 7 vaknar jag av att pappa säger att han ska åka om 10 minuter..
tydligen hade han väckt mig ett antal gånger men det kommer inte jag ihåg.
hade helst av allt bara legat kvar i sängen men även fast jag faktiskt är sjuk
tvingade jag upp mig och stressade som fan för att hinna! slog nytt rekord.
orkade dock inte sminka mig så jag kände mig verkligen skitsnygg i skolan,
sjuk, halvdöd och osminkad.. verkligen en underbar blandning.
var tom. med på idrottslektion och var självklart lika effektiv som alltid (a)!
och fixade nytt busskort idag med, tragiskt nog var jag tvungen att betala
det bara för skolan är snål och elak. inte mitt fel att någon snor mitt ju =(
men jaja.. life is a bith, it's as simple as that.

träffade jonas och sötaste daniella en stund idag också, så jävla söt unge <3
och sen fick jag en present också vilket alltid är lika roligt ^^.. tack jonas!
är fortfarande ganska glad. och igår blev faktiskt en riktigt lyckad födelsedag.
mest tack vare nina som höll mig sällskap <3! jag älskar dig, gumman.
är dock grymt besviken på några personer som inte ens sa grattis.. dålig stil!
men, världen är full av idioter, synd bara att jag har så fel om så många =)

however, nu ska jag gå och sova en stund. jag tror det behövs.
sen ikväll blire fest med fredrik och lite folk.. vart vet jag inte riktigt än! några tips?
pussssssssssssss

image90

 I

M
 I
S
S


Y
O
U

.




Kommentarer
Postat av: idolen

i miss you to baby! o sup med måtta ikväll :-]

2008-04-11 @ 14:34:38
Postat av: ullis

haha, ja det var väldigt irriterandexD
läs mitt nyaste inlägg så får du se vad jag fick på so:provet;)

haha!

2008-04-11 @ 15:04:08
URL: http://ullisssss.blogg.se
Postat av: c

och du pallrar dig och din söta rumpi hit, när????? (L)

2008-04-11 @ 17:22:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0