haaaappy..

idag har fan varit en av de sämsta dagarna i hela mitt liv. på riktigt.
började med inatt då jag anade att en viss person förmodligen ville prata
med mig om något negativt. vad det skulle vara funderade jag på hela dagen..
och ja, nu vet jag iallafall att jag trodde rätt. och att man inte kan lita på någon.
samt att det är så jävla många som får så fel uppfattning om mig.. 'muy bien
det värsta är väl att den enda kille jag verkligen älskat och släppt in helt i mitt
liv är en av dom.. jag tycker faktiskt han borde känna mig bättre än så.  < / 3
MEN cp i huvudet som jag är kan jag inte sluta bry mig om honom..
har bara så svårt att släppa taget helt om de som en gång betytt så mycket.

iallfall, nu ska jag inte hänga upp mig med det utan istället fortsätta berätta om
allt annat negativt som hänt mig idag! orkar ni inte med sånt kan ni sluta läsa nu :)
som sagt var jag orolig hela dagen och eftersom jag fortfarande inte är frisk än
så mådde jag fysiskt dåligt också. undra om jag fått någon evighetssjuka eller nåt?
however, våran mattelärare var dum och lät oss inte gå 5 min tidigare så vi skulle
hinna med det tidiga tåget.. ne, vi skulle verkligen sitta där de jävla 5 minutrarna..
så vi fick sitta på stationen och vänta på vårat vanliga tåg som alltid är cp och stannar
100 meter för långt bort. och tågföraren idag var nog aningen alkoholpåverkad?
sen regnade det också och jag hatar regn, bara det fick mig på dåligt humör.
sen när vi är framme i kumla ska jag cykla från stationen och när jag ska köra över
vägen så stannar bilen och då börjar jag givetvis cykla över. klart som fan att
billistjäveln då gasar på som fan och verkligen försöker köra över mig men jag lyckades
svänga undan. bara det att cykeln vältar och jag ramlar, skrapar hela mig och slår i
huvudet mot trottoaren. tror ni billisten stannar? ne, den körde fort som fan därifrån..
En söt dam stannade sin bil och kom fram, hjälpte mig upp och frågade hur jag mådde,
jag var lite borta så hon ville ringa ambulans men jag övertalade henne att jag var OK.
och jag vinglar vidare på min cykel och försöker att inte gråta. höhö, lyckades inge vidare.
var lite orolig ett tag att jag hade fått hjärnskakning men så illa är det nog inte. däremot
är knät jävligt uppskrapat och svullet osv, och jag lär ha en jävla massa blåmärken imorrn.
men men.. livet är hårt ibland.

det värsta var fan det som hände sen. jag var lagom skärrad efter det som hänt och sen
skulle jag träffa anna på sveas klockan fyra också så jag var stressad som fan.
parkerar cykeln på torget och springer in, glömmer totalt bort att väskan är kvar i korgen.
som tur är var anna kvar så jag missade inte henne iallafall. eter en stund får jag
panik när jag kommer på att min väska är borta så jag springer ut och kolla men
då är den inte kvar i korgen! någon jävel har snott den på bara 10 minuter....
klen som jag är börjar jag tjuta och klaga över allt som är borta. ipod, busskort, pengar osv.
vi går runt och letar lite, frågar om någon lämnat in den i affärerna i närheten men nej,
sån tur hade jag inte. sen ringer anna efter en stund och säger att hon hittat väskan
men att alla grejer är borta. min ipod, mitt buskort, mina pengar, mitt sminka. allt :(
JAG HATAR FAN MÄNNISKOR IDAG. de flesta är ju fan helt jävla fucked up!

iaf, idag har det mesta gått åt helvete men har trots allt lite bra folk som bryr sig om
mig och de har väl gjort att jag faktiskt lyckats lidit genom den här cp onsdagen ^^ 
får väl hoppas torsdag blir en bättre dag.. det är ju trots allt min födelsedag!

Kommentarer
Postat av: idolen

WOHO! Jag har blivit en ihärdig kommenterare och besatt av din blogg baby! får jag passa på att upplysa dig om att du är värd någon mycket bättre än det svinet? (:

2008-04-11 @ 14:43:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0