ehe

I'm yours.

R var här ikväll och det blev en lyckad kväll, som det brukar bli i hans sällskap!
men vi var båda rejält trötta och somnade typ klockan 12 och vaknade igen vid 2,
då åkte han hem och nu sitter jag här ensam och håller på att frysa ihjäl. 'it sucks
i wish you were here.

jaja, imorgon ska jag till ikea med P, ska nog köpa en byrå och kolla runt.
sen ska jag fixa lite suprise åt min bästa och försöka muntra upp henne lite <3
och förhoppningsvis träffa R någon gång under dagen ^^

men men, jag ska väl gå och lägga mig så att det blir imorgon snabbt som fan! :)
have a nice weekend!
puss

Kommentarer
Postat av: -> JOSFIN

Jag gillar IKEA ^^

2008-04-26 @ 10:02:04
URL: http://josfin.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0