djungelvrål

i'll do anything for you..

strange egentligen, att man kan få så starka känslor bara genom att
lyssna på en låt som påminner om någon, att vissa minnen är så otroligt starka.

jaja. jag sitter och lyssnar på låtar vilket jag gjort i stort sett hela dagen..
funderar på att söka till idol men vet inte riktigt med vilken låt. jag har beslutsångest.
får väl se om nina kommer med något superbra förslag sen när jag sjunger för henne ^^
bara inte mina föräldrar cpar sönder och förstör min lilla dröm genom att inte låta mig åka!
men får väl hoppas på att dom är snälla :)


aja, nu börjar jag känna mig någorlunda levande igen. har varit hängig hela dagen
så det är väl dags att jag börja piggna till! måste ju orka ta mig till skolan imorgon iallafall.
måste ju vara med på spanska och idrottslektionerna oftare, så lärarna blir lite glada på mig.

och idag har faktiskt ätit djungelvrål, det var allt för länge sen sist.
tyvärr var de så hårda att tugga att jag fick ont i käkarna men det var gott ändå!

image64

-
puss&knull

Kommentarer
Postat av: nina

klart jag kommer på något bra förslag. jag är bäst. :D

2008-04-02 @ 19:56:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0