congratz


image89

om 3 timmar kommer nog hela familjen in i mitt rum och sjunger,
sådär oerhört vackert som bara dom kan! alltid lika roligt att höra ^^


igår var fan en hemsk dag. och jag har för många funderingar för att kunna somna.
och nu när min ipod är stulen saknar jag den så otroligt jävla mycket.. </3
nemen seriöst.. det är jävligt deprimerande för jag har inte råd att köpa någon ny :(
men ska ringa till någe försäkringsbolag imorgon och kolla om jag kan få ut
någon ersättning eller någonting sånt för den. med min tur tror jag inte det :b
och eftersom mitt busskort också är stulet så måste jag ha ett nytt sånt också
men det tänker fan inte jag betala. hellre hoppar jag av skolan isåfall! HIHIHIHI.

nu ska jag kolla porr,
man inspireras av örebro pojken liksom.
haha

Kommentarer
Postat av: rebeckali

jätte fin (:
ha en bra dag

2008-04-11 @ 09:08:27
URL: http://rebeckalindgren.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0