call you up in the middle of the night

Im in to deep and there's no way out.

så otroligt kul att en person kan förstöra hela min dag genom att bara ringa
och vara lika dum i huvudet som vanligt.. jag borde kanske ha vant mig.
men det var ett tag sen och jag var korkad nog att tro att allting var över nu.
vissa människor förändras tydligen aldrig. yeye, over and out. for real!

however (ja, jag vet att jag skriver det ordet i nästan alla inlägg),
idag har faktiskt varit helt okeey och lär bara bli ännu bättre, i think :)
sen äre en rätt skön dag i skolan imorgon och sen äre redan onsdag och
valborg, vilket innebär party all night long med de allra bästa. sen är vi lediga
torsdag och fredag och sen heeeeeeeeelg! det behövs verkligen nu.
tyvärr måste jag plugga större delen av de dagarna men jaja, livet är hårt ibland ^^

jaja, nu ska jag väl snart hoppa in i duschen och sen promenera med min bästa :)
och R kommer hit efter sin träning, mycket mysigt! så ja, idag är en bra dag.
har även varit oerhört effektiv och städat mitt rum. APPLÅDER till mig va, ihihihi.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0