brrrrrr

skitsur och skabbig cyklade jag hem till K vid klockan halv 10. sällskap är alltid bra.
S var där också och vi kollade på gamla hederliga Ghostbusters. haha, seriös film :)
sen låg K och jag och diskuterade en massor när filmen var slut och S hade dragit.
riktigt mysigt måste jag erkänna! dock inte lika kul att cykla hem kl 2 på natten sen..
speciellt inte med tanke på att jag måste upp imorrn och tvinga iväg mig till skolan!
men det får väl gå.

jag tycker fan synd om alkoholister har jag kommit på. när jag cyklade hem förut så
tog jag vägen över torget och då sitter det en stackars gubbe på trappan vid resia..
han såg död ut och jag blev riktigt rädd men när jag kom närmare hörde jag hans
snarkningar så då körde jag vidare. kände mig lagom känslokall när jag kom hem,
där sitter det en ensam stackars gubbe som får sova ute i kylan och här sitter jag
framför min dator med filt & tofflor och ska snart krypa ner i en varm och skön säng.
men men, livet är allt bra orättvist  =/

nu blire godnatt för min del, pusssssssss

Kommentarer
Postat av: bäc

sv: tack, jag kan behöva det :)

2008-04-22 @ 06:58:43
URL: http://asfaltsbl0mma.blogg.se
Postat av: Evelina

Läskigt att cykla själv så sent :/ Men bättre än att gå iaf!

2008-04-22 @ 07:39:01
URL: http://evvvelina.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0