<3

Det är inte speciellt ofta jag får brev så när det väl ligger ett till mig i brevlådan
vet jag direkt vem det är ifrån.. och varje gång blir jag lika lättad och glad.
Egentligen är det hemskt men det första jag tänker är: bra, hon lever fortfarande..
Jag hoppas alltid att du ska ha skrivit att allt ordnat sig. Att allt är bra men jag vet
att det förmodligen aldrig kommer inträffa och det är så synd för du är så otroligt bra.
Du är värd det allra bästa och det finns så mycket jag önskar jag kunde göra för dig,
jag önskar att jag kunde rädda dig men det ända jag kan göra är att finnas här,
och det kommer jag alltid göra men jag känner mig så hjälplös, otillräcklig..
Jag älskar dig så enormt, gumman.

Kommentarer
Postat av: a

nope kollade aldrig på den filmen :P kändes att jag hade sett den för många ggr innan ^^ hihi... vad händer ida?

2008-04-21 @ 18:25:48
URL: http://lolabrin.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0