read my mind

Usch!
påminn mig om att jag ska gå i ide nästa vinter.. iaf fram till 21 december.
Jag hatar det. Iofs är jag massa negativ idag och hatar det mesta.
Men vintern suger, på riktigt.
'runaway

Jag är sjukis, men gick till skolan idag. Duktigt av mig.
Dock orkade jag inte vara kvar hela dagen.
Imorgon ska jag dit igen och då äre en jobbig dag. bläh på torsdagar!
Och att dagen börjar med samtal hos skolsyster gör det inte någe bättre..

Jag har inte pratat med min Joakim idag. det suger.
Iofs är jag på sämst humör så skulle bara sura förmodligen. men ändå :/
Jag är sur rätt så ofta har jag kommit på, iallafall när jag är ensam.
Brukar vara rätt så glad i skolan, mkt tack vare Emelie för hon är massa bra ^^
'i love the feeling

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0