no reason why.

vadfan baserar du allt ditt snack på? dina jälva fantasier om hur dålig jag är?
vad tjänar du på det? känner du dig bättre genom att snacka skit om någon annan?
du kankse bara inte har någe bättre för dig. gumman, hela jävla du är så patetisk..
du vet inte ett skit, har ingen aning om vad som stämmer eller inte. du bara tror så mkt.
kanske äru svartsjuk, för att jag fick något du inte kunde få? men skyll dig själv ffs.
och bara såru vet så är jag ute ur bilden nu. gör vadfan du vill men lämna mig utanför.
blanda inte in mig i den jävla tragiska sörja som du själv satt dig i. du förtjänar det fan.
'open your eyes

fuck off, bitch

Kommentarer
Postat av: j6

spöaspöaspöa, darl!

2007-11-19 @ 20:10:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0