ill be holding on to you.

ok, jag har inte varit så seriös idag. inte sånt humör idag, uhu.
Har nämligen haft skittråkigt. bara plugg.. & massa onyttigt =/
Jag måste på riktigt sluta tröstäta snart som fan!  it aint easy.
Men men, får väl gå det också. någon gång :) innan jag blir tjock!

Väldigt roligt med spanskaprov imorgon också..
spec när jag inte fattar någonting typ. ig nästa kanske?
får väl hoppas min hjärna snappar upp något under natten.
wiho. just nu känns mitt liv en aning patetiskt.. bläh.
Jag tycker joakim borde vara här, allt bli så mkt bättre då <3
men tyvärr får man inte alltid som man vill. trist värre. uhu!

Hah, och jag har kollat upp alla prov & uppgifter vi har.
siffran gör en fan deprimerad. ALLDELES FÖR HÖG, nämligen..

'kill it.

Och sen har jag kommit fram till att jag saknar dansen otroligt mycket.
och simningen med. Kul att man tvingades sluta när det gick som bäst.
memories never die.. ja, man får väl tänka positivt, försöka iaf.

Jag vet inte riktigt vad jag har att leva upp till? vad jag vill nå för mål?
Jag har ju fan inga. Typ, mvg och en bra utbildning? kulliv.com ..
mycket av det positiva tycks ha en tendens att försvinna.
även sånt man trodde skulle hålla förevigt .. </3

Och jag ska passa på att skänka en tanke åt mitt nya hatobjekt.
Bitchen. äcklet. horan. massa fina namn har jag gett henne =)
Iallfall så är det äckligt att hon ringer vilket hon kan sluta med.
eller dö. ge fan i det som är mitt och skaffa dig något eget, idiot.

Men bläh. Nu ska jag sluta skriva. Blev ett jävla tragiskt inlägg det här..
men men, så är det ibland.
GE MIG JULLOV OCH VECKAN HOS JOAKIM NU TACK.
neh.. en jävla massa långt kvar dit, fan :(

'im walking on sunshine.

ehe, eller inte.
godnatt nu ska jag plugga tills jag somnar.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0