he did

Klockan är bara elva, eller bara och bara. Lite för att vara jag. uhu ..
men jag känner att jag borde lägga mig snart. så min hjärna orkar imorrn.
sen kankse ångesten försvinner också. skulle vara skönt att slippa den.
' if only for a while

Jag saknade mina tjejer i skolan idag. ni är massa bra <3
& jag ska nog hämnas på emelie imorrn. snöboll liksom!
typ, innanför tröjan. MHM. mucho mys ^^
thats the way i like it.
Får hoppas det går bra, med histora redovisning & engelska prov.
satsar ju på mvg här så attttttttttttttttttttttt. så äre =)

idag var en bra dag. en stund. en liten liten stund.
tills tankar på dig började ploppa upp i mitt huvud.
plopp.
dra. tycker jag :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0