en nolla i mängden

'vi mot världen

igen?
någon gång?
kanske?
..
våran tid är över, den flög förbi och försvann
när? varför? föralltid?

det finns så många frågor men jag kan inte besvara en enda.
varför lät vi det här hända?
du var min bästa vän, min livsglädje. du var mitt allt.
Jag trodde faktist på allt det vi sa. Du & Jag mot världen.
Föralltid, förevigt.

det stämde inte. det höll inte föralltid. det är över.
Det gör ont att erkänna. men det är ju så. over&out.
Jag lägger inte skulden på bara dig. det är inte bara ditt fel.
Jag hade säkert kunna gjort mer. Gjort saker annorlunda.
Men det var du som tog beslutet. som blev början..
början på slutet.
för oss, för det vi hade.
det blev ett fall som inte ens vi klarade. vi tog oss aldrig upp.
istället låg vi kvar, såg varandra försvinna mer och mer.

Det finns mycket jag inte förstår & mycket som gör ont.
Men det här. förlusten av dig, min bästa vän, mitt allt.
Det tar fan död på mig. pinar mig tills jag inte orkar mer..
och det kommer fortsätta. det kommer fortsätta göra ont.
Och jag vet inte hur mycket längre jag klarar det.

Jag tycker faktist jag har försökt.. gjort så mkt jag kunnat,
men det är inte så lätt när det inte känns som att jag får något tillbaka.
det var vi, du och jag. och ska det bli så kan jag inte fixa det själv.
får jag vara din del av ditt liv nu?
eller har du det bättre såhär?
för det funkar inte med två liv.. det kanske du också märkt.


ett eko från de dödas värld


Kommentarer
Postat av: j

:( jag finns här för dig iallfall sötnos

2007-11-21 @ 20:03:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0