'so im going home

Jag kände dig idag. du var här, va?
Jag behöver inte fråga.. jag vet.
'i could feel it.
Jag önskar bara det var på riktigt.



jag ska börja använda nagellack, mysko.
allting är lite halvmysko idag faktist.
iochförsig är aldrig något helt perfekt.
men ändå.. jag skulle vilja få vara med om det.
någon gång.

dränker mig i mina sorger.
med KENT på högsta volym blundar jag och drömmer mig bort.
och jag önskar att du vore här :*

Jag har tappat matlusten.
hoppas det håller i sig :)
förmodligen inte.. eftersom jag älskar att äta.
men man kan ju alltid hoppas.
Efter nyår ska jag iallafall bli nyttig hade jag tänkt.
Iofs tänker jag alldeles för mycket..
mycket snack och lite verkstad.
'im not perfect

& ge mig Fredag och Joakim nu tack.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0