hope

det blir nog jul ändå.. hoppas på att den blir bra. men har tyvärr ingen julkänsla alls.
får ju träffa nina en stund på morgonen iallafall. det gör dagen genast mkt bättre!
Har julstädat osv hela kvällen och imorrn ska vi köpa gran, fixa julskinka och baka knäck!
sen kommer mormor och morfar förbi en stund vid klockan tolv också. kul faktist.

och jag har alla julklappar klara. nästan. bara en liten sak kvar.
får se om jag orkar fixa imorrn elr om jag skiter i det ^^
sen äre inte långt kvar tills jag åker till joakim :D! och nyår <3.
tyvärr innebär det också att det inte är långt kvar tills skolan börjar. vilket suger mest.
jag vill inte. inte inte inte inte inte inte inte inte inte inte inte inte inte inte inte inte inte!
jag hatar skolan och allt som har med den att göra. ni har förstört det. tack, mina vänner...

det är läskigt. hur mycket man lär sig om olika personer, i efterhand.
och att man kan bli så sårad.. även fast det är över.
det finns inte många man kan lita på här i världen.. det finns alldeles för många idioter.

however.
inatt vill jag bara kunna somna. och sova ut. på riktigt.
utan en massa jobbiga drömmar..


vaknade mitt i natten, insåg att allt verkligen var slut.
i drömmen jag hade, var du där.. jag förmår mig inte ens att gråta ut.
du är på andra sidan, innerst inne vet jag att du aldrig kommer tillbaka.
men den där drömmen  jag hade, där du var med, den borde hålla förevigt.
jag ville inte vakna.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0