ff

bara en vecka kvar nu.. 7 dagar. sen kommer joakim :D
'stay with me, darling
tyvärr åker han hem igen på söndag vilket suger rätt så hårt.
aja, ska ju dit den 27:e igen så :D:D

och jag är helt sjukt jävla trött idag :(
har varit fullt drag hela veckan + att jag är sjuk också.
fick panik på geografin idag men jakob fixade det åt mig :D
sen hade vi ju musik prov också. det gick rätt bra. dock inget mvg =/
ska iväg till tina ikväll också, egentligen borde jag vara hemma
och försöka bli frisk men det är inte lika kul ^^.
sen imorrn ska jag upp tidigt och följa med nina på öppet hus på hennes skola.
msygit tkr jag :) iofs är allt med den ungen mysigt men ändå.. :)
och jag är så otroligt besviken på mig själv. så jävla sämst är jag. det suger!
men på måndag, då jävlar.

men iaf.
jag älskar min joakim
och tycker han kan sluta jobba
så att han kan ringa mig snart :D
<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0