<3

jag har förlorat så många av de viktigaste i mitt liv..
och det är så lätt hänt.
*poff
sen är dom borta & vissa kommer aldrig tillbaka.
det är nog det som gör ondast, att förlora någon..
och inte veta riktigt varför eller om man kunnat
förhindra det. gjort något annorlunda.
Jag tar på mig skulden för vissa, andra gånger
kan jag helt enkelt inte bara förstå varför..
Man tror alltid att det är unikt, att det är annorlunda.
självklart kommer det vara vi föralltid.
men det är inte så självklart.. det är jävligt osäkert.
alla gör fel, alla begår misstag. ibland gäller det
bara att kunna gå vidare ändå. förlåta & glömma.
och det är inte lätt men det måste gå. det måste.
annars är vi:et chanslöst. då är det borta..

och det är alldeles för sällan man säger hur man egenltigen känner
och jag har nog aldrig gjort det. så någon gång måste ju vara den första.
och även om det är svårt och jag är medveten om att alla inte kommer
läsa det här så är det iallafall skönt att ha fått ur sig det. tycker jag..
so here it goes

Lollo: det var så bra men det blev så fel, jag vet inte riktigt varför och jag önskar verkligen att det blivit annorlunda. Det finns så många minnen och det är synd att vi inte kommer skapa fler tillsammans. Jag älskar dig fortfarande.

Angelica: vi var väl inte tillräckligt starka tillsammans eller bara inte rätt.. men vi hade det så jävla bra. Vi var ju som systrar du och jag. Du gjorde mig lycklig & jag saknar dig.

Ida: min första äkta bästis och länge trodde jag att du var den enda, att det var oförstörbart, men jag hade fel. Jag förlorade dig, min bästa vän och det gjorde ont.. det gör det fortfarande. Man kan inte glömma något som betytt så mycket. Jag kan inte glömma dig, oss. Jag önskar att det aldrig blivit såhär. Jag älskar dig.

Nathalie: vi hade alltid varandra, mer eller mindre.. när jag förlorade dig förlorade jag en av mina bästa vänner och jag trodde det var över. Det kanske aldrig kan bli som förr, så bra som det en gång var men jag kommer inte sluta hoppas. Det var så enkelt med dig och det var så bra. Jag älskar dig, saknar dig & kommer aldrig lämna dig.

Tobias: du var nog den första och kanske den ändå som vara beredd att offra allt. Och du fick mig att må så otroligt bra. Det är så mycket jag ångrar, så mycket jag skulle vilja ändra på men jag vet att det är försent. Jag fick ingen andra chans och kanske förtjänade jag det inte. Jag önskar bara att det aldrig blivit såhär.. och jag hoppas även att du visste att jag älskade dig, vännen. Jag kommer aldrig glömma även om jag ibland önskar jag kunde.

Johan: Det är så annorlunda utan dig för du var en så viktigt del av mitt liv och hade så stor plats i min vardag. Jag kan fortfarande inte riktigt fatta att det verkligen är såhär, så det alltid kommer vara. Och det är tufft. Det var så mycket enklare med dig, du hjälpte mig igenom så mycket och fick mig att glömma det negativa. Du gav mig hopp på nytt men det börjar suddas ut. Jag behöver dig för att orka.. Jag önskar du kunde komma tillbaka.

Linda: vi fann nog varandra när vi behövde någon som mest. Vi förstod varandra och kunde finnas där på ett sätt som ingen annan kunde och med hjälp av varandra överlevde vi. Jag vet inte hur många gånger vi satt och planerade våran framtid tillsammans, allting skulle ju bli så bra.. tyvärr blir det aldrig som man tänkt sig men såhär trodde jag faktist verkligen inte att det skulle sluta. Men jag finns här för dig fortfarande och det tror jag nog att du vet om. Jag lovade att aldrig lämna dig, aldrig sluta älska dig och det kommer jag hålla. Jag älskar dig.


det gör alltid ont att mista, förlora eller bara glida ifrån någon som stått en så nära.
och det är aldrig lätt att glömma, acceptera och gå vidare.. det är allt annat än enkelt.
Men livet går vidare och man måste orka för att överleva. Man måste försöka.
jag hatar alla måsten men det är så livet fungerar. Och det suger, ja.

Jag har haft svårt att släppa in folk i mitt liv, pga rädsla att förlora dom också..
det finns dock en del personer som jag räknar med  kommer finnas där föralltid.
Nina, Carro, Joakim. min kärlek till er är obeskrivlig..

'love hurts.

Kommentarer
Postat av: ida

jag älskar dig josefine, har alltid gjort & kommer alltid att göra! & jag finns här oavsett vad, du vet det va?

2008-03-08 @ 22:53:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0