hollow

Det har varit en bra helg med bio & middag, hemmamys, melodifestivalen och marängswiss. och den har spenderats med pojken jag älskar mest av allt på jorden. ändå har det varit svårt att le.. dagarna har präglats av alltför mycket saknad, efter gamla tider och människor.
det var så tydligt idag. jag önskar att jag hade sagt något men istället lät jag orden liggar kvar inuti som så många gånger förr och de skaver fortfarande i mig..
pappa, jag vill att du ska rädda mig. pappa, jag känner mig trygg i din famn. pappa, jag vill att du ska hålla om mig och viska att allt ska bli bra. pappa, jag behöver dig. pappa, jag älskar dig.



vi ser på världen med våra egna ögon och allt som händer ser vi ur våra egna synvinklar.

Kommentarer
Postat av: N

I veckan vill jag få rädda dig lite. Du, jag och Shane hemma hos mig. <3

2010-02-07 @ 19:36:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0