mode joss



Jag är inget mode freak och brukar inte bry mig alltför mycket om vad som ligger högst upp på modelistan osv, men lite då och då läser jag lite om årstidens mode och jag blev glad när jag läste att tajta leggins gäller även i vinter. Enligt mig är leggins både snyggare och bekvämare än jeans.. dessutom är inte min ekonomi den bästa och jag köper hellre 1 par nya leggins för 150 kr än jeans för minst 500 kr! tydligen ska också alla olika nyanser av grå vara hett i vinter. big smile!
minus för de kort korta kjolar som vi tydligen ska ha på oss under årets kallaste månad. jag tänker då inte gå runt i kort kort och förfrysa benen ^^

om någon vet var man kan köpa en liknande tröja som modell nr 2 har kan ni ju köpa den åt mig eller åtminstone tipsa mig om var den finns?


snart ska jag lägga mig och sova en stund sen hoppas jag på att min nina vill kolla prison break med mig tonight? vad sägeru, lovely?


Kommentarer
Postat av: nina

ih jag hade jättegärna velat. du skulle väl ringt fattaru väl pucko :( vi får inviga det nästa vecka ist!!! <3

2008-11-10 @ 23:02:52
Postat av: Ina

jag håller med du!! t.o.m. jag fullkomligt älskar leggings och ser nästan bra ut! hahaha, visst?

2008-11-17 @ 20:37:30
URL: http://inapersson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0