one blood

image15

Jag är kissenödig :(
men iaf, idag har varit en bra dag faktist.
Pluggat lite naturkunskap och lite historia.
Städade lite snabbt innan jag och nina drog till maxi,
sen mötte vi jakob och drog hem till mig.
vi började med att poppa popcorn och så klippte jag jakob.
Efter en stund märkte vi att det var massa jakobhår i popcorns
skålen så då vare inte lika lockande att käka dom längre :/
som tur var så hade jag köpt massa naturgodis som jag bjöd på!
ibland är jag bara för snäll förstår ni ^^
sen lekte vi med kort, lyssnade på musik, pratade och spanade
i skolkatalogen till halv ett och sen begav dom sig hemåt.
riktigt skoj vare :) måste dock dammsuga upp allt hår imorrn.
mindre kul.

soch imorrn blire ju släktkalas och lite sådär. + massa plugg.
inte så skoj nej. 'tear it up again

sen blire en jävla jobbig vecka i skolan, och på fredag blire säfsen
och bröllop osv i helgen.. + sakna joakim en massa. as usual.

Joakim..              
Vet du att jag älskar dig?
Älskar dig så djupt att det gör ont..
Vet du att jag blir rädd varje gång du är ledsen?
Rädd att du ska sluta älska mig.
Vet du att jag aldrig skulle byta dig mot någonting?
Byta bort det något av bästa jag har.
Vet du att jag inte vågar tänka på framtiden?
För att du kanske inte kommer finnas i den.
Vet du att jag inte skulle klara mig utan dig?
Klara mig utan den jag behöver mest.
Vet du att jag älskar dig?
Älskar dig så djupt att det gör ont..

Kommentarer
Postat av: Ninutt plutt skrutt prutt

Ja den var en bra dag, tycker jag också :D

2007-11-26 @ 15:33:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0