im so lost without you

jag gick upp tidigt idag. 09.30.. var zoombie i någon timme osådär. but still!
nina gick dock inte upp förrän runt klockan 12 så jag kunde ju sovit några timmar till.
Men men. det är väl bra att inte sova alltför länge antar jag :)
Nu blev jag akut jätte trött och orkar inte skriva så mycket mer känner jag.
bäst dag hare varit idag iallafall. inte så konstigt eftersom jag spenderat den med nina dårå ^^
<3

& imorrn kommer bli minst lika bra.
Nina förgyller min vardag! lovely



Jag önskar jag kunde vara till större nytta.
Att jag kunde hjälpa dig, på riktigt.
'make a difference
Jag hatar när du mår dåligt och jag lovar
att om jag kunde skulle jag göra vadsomhelst
för att du skulle må bättre. Iallafalll försöka.
Tyvärr är det inte så nu.. men du ska veta
att jag alltid finns här för dig. whenever.
Och jag kommer göra allt för att hjälpa dig.
Det är ju du&jag mot världen, för tillsammans
är vi oslagbara. och så kommer det alltid vara.
'you know i love you i always will

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0