i want

riktigt mysigt idag måste jag faktiskt erkänna.. :$
och duktig som jag är gör jag alltid allting ännu mer komplicerat!
men det orkar jag inte fundera på nu, får väl hoppas det löser sig.

min idol var lite lagom söt idag också.
jag: asså, inget skulle vara bättre än ett stor glas iskall fanta exotic.
idolen: en stor jävla två liters coca cola skulle vara bättre.
jag: men neh
idolen: det allra bästa vore dig här i min säng med 2 öl i bh:n.



imorgon är det tråkig och lång dag i skolan men sen ska jag nog
hem till T direkt efter så hon får förgylla min onsdag! pusspådet.

nu ska jag sova.
natti


Kommentarer
Postat av: LOVISA

godmorgon sötan!

2008-04-23 @ 10:55:57
URL: http://onemoretry.blogg.se
Postat av: idolen

(Y)

2008-04-29 @ 00:37:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0