time´s just slipping by

och jag vet inte hur jag ska hinna med allt. Timmarna går sakta men dagarna och veckorna bara försvinner och det är redan dags att anmäla sig till högskoleprovet, fixa studentklänning, balklänning och planera studenten. tragiskt nog räcker inte mina pengar till hälften av det och det suger att knappt ha råd med sin egen bal och student. och högskoleprovet måste ju göras. så jag hoppas på att vinna på triss inom de närmsta veckorna så kanske jag kan slippa ekonomi bekymmer under våren.

jag har fullt upp med att bekymra mig om allt annat. livet och framtiden. vad gör man efter studenten liksom?
uhu


Kommentarer
Postat av: Emma

ja ångesten är stor för vad som händer efter studenten...

saknar dig jossan !

2010-02-11 @ 21:43:40
URL: http://emmmaasofie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0