alla hjärtans dag!



jag ska väl inte vara sämre än alla andra så; glad alla hjärtans dag. även om jag egentligen tycker att det gått till överdrift och numera bara verkar vara ett sätt att tjäna pengar på oss konsumenter som vill skämma bort våra älskade med presenter. jag firar inte alla hjärtans dag men det är tur att den finns så jag får en mysig kväll med min man, god mat och film. mums!

just nu känns det inte alltför bra dock med tanke på att jag ligger med en fryst falukorv på hvudet och mår skit.. jag tipsar er om att inte banka huvudet i en betong vägg. det är allt annat än skönt och jag tror det gav mig en lätt hjärnskakning. jävla väggjävel.


jag hade inte tänkt stanna även om jag längtat efter det länge nu. jag kände mig inte tillräckligt stark för att orka ta tag i någonting och jag trodde jag tappat all lust till att försöka och när dörren stängdes bakom mig började tårarna forsa nerför mina kinder. det kändes som att mitt hjärta brast ännu en gång till och efter någon minut insåg jag att det inte var såhär jag ville ha det och jag tog det första steget. aldrig förr har det känts så bra att få gråta ut i någons famn.


jag älskar er

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0