imorgon är en annan dag

det känns som att dagarna bara försvinner, timmarna rusade förbi både igår och idag och jag har inte ens hunnit med hälften av allt de jag hade tänkt att göra.. men idag blev det iallafall klippning, vilket var oerhört välbehövligt, sen åkte jag och hämtade min telefon som äntligen kommit och efter det körde jag in till örebro där vi fick en massa sprutor. uhu, som tur var fick jag den i armen och inte på något annat ställe som vissa försökt lura i mig.

imorgon är det dags för årets skolfoto och jag är allt annat än taggad. dessutom ska jag lämna in en samhällsuppgift som jag inte gjort klart än.. tummen upp för mig.

however, nu kommer snart N hit och sover här, mys <3


gårdagens bästa: när emelie och jag skämde ut oss i bilblioteket.

dagens bästa: min nya telefon!! :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0