Förlovningsfest

I fredags kväll åkte jag och älsklingen in till min mormor och morfar i örebro, blev bjudna på mat och besegrade dom i kortspel. Igår kom våra närmsta vänner på förlovningsfest och det var riktigt trevligt, dock slutade min kväll alldeles för tidigt och inte så bra som jag hoppats på.. men mina bästa satt vid min sida hela kvällen vilket gjorde att det kändes lite bättre.

Älsk sitter i sängen och spelar och jag borde egentligen plugga och packa eftersom att det imorgon står både prov och redovisning på schemat.. sen åker vi till egypten imorgon kväll och det känns fortfarande overkligt.
Jag vet inte vad jag ska packa :(

Kommentarer
Postat av: Malin

Åh, grattis till förlovningen vetja! :)



svar; hahaha, aw. om jag ändå vore lite mer utav en frukostälskare så att jag kunde förstå din (och så otroligt många andras) eurofi över just frukost. exakt vad är det som är så bra med just frukost?



och TACK söta du, för dina översvallande komplimanger! haha.

2009-10-05 @ 20:39:28
URL: http://hallonte.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0