shaa lalaa

riktigt skönt att vi inte hade några riktiga lektioner idag eftersom vi skulle på UAF-mässan på conventum, så det blev en heldag med E som bestod av bla. god mat och framtidsplaner.
hon är bra min twin!

min vecka ser inte värst rolig ut, det blir nog mest plugg, redovisning och prov hit & dit. helgen ser som tur är lite ljusare och jag längtar tills på fredag.. då ska vi in och kolla skisserna till våra tatueringar sen kommer min man hem och då är det premiären av New moon som gäller!



jag tror nästan jag är den enda i sverige som inte tycker robert pattinson är drop dead gorgeous.
men jag gillar ändå kändisar som vågar göra sig fula på kort så han får en guldstjärna för det!





jaja, nu är det dags för mig att fylla min hjärna med all omöjlig onödig information..

later bitches!

Kommentarer
Postat av: Kalle

hehe alla tjejers drömfilm nu, hysterin har börjat :D



jaa det finns så många våldtäktsmän, eller ja framförallt idioter! sen är han inte dömd än iofs..


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0