save me

det gör ont att ständigt vara nummer två i deras ögon.

jag är så jävla trött.. antingen fattar de ingenting eller så bryr de sig helt enkelt inte och avsett vilket så pallar jag inte. de kommer nog aldrig förstå.
skönt att min man kommer hem idag, känns verkligen som att jag behöver någon som tar hand om mig just nu. sen är det bara två veckor kvar tills han kommer hem på riktigt och jag håller tummarna för att jag får inackorderingstillägg och kan flytta dit. det var längesen jag kände ett så stark behov av att komma härifrån som jag gör just nu.


jaja, bara massa skit. nu äre snart dags för en tripp till örebro och kolla skissen till tatueringen, mums!

Kommentarer
Postat av: Anonym

varför ska alltid mitt hjärta envisas med att göra ont? varför ska allt göra ont?



hoppas du ler.

<3

2009-11-20 @ 21:59:42
URL: http://tvillingsjal.blogg.se/
Postat av: Malin

att konstant vara nummer två, jag vet exakt hur det är; dock ska du inte behöva acceptera det, aldrig någonsin.

du är bättre än så!



svar; hahaha, åh vilket igenkännande jag fick i det där gällande orakade ben på gympalektionerna. den enda gången i ettan som jag faktiskt tänkte vara med på simningen så upptäckte jag att mina ben var rena rama orangutangbenen. inte särskilt trevligt då jag också fick en hel del skit ifrån mina kära klasskamrater, men nu kan jag skratta gott åt 'et.



och ett varmt bad är det värt att ta sig tid för; det gör så otroligt mycket för både kropp och själ. ta hand om dig va? kram på're!

2009-11-22 @ 20:28:26
URL: http://hallonte.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0