i love you

Allt dåligt som händer mig kommer alltid med så dålig tajming.. när man egentligen inte har någon tid över ska man gå och få magkatarr och bli sängliggandes i 2 dagar. underbart då.
tydligen orsakas det av stress, alkohol osv. och det är nog bland det värsta jag varit med om i hela mitt liv. som tur var hade jag min man hos mig och han låg och höll om mig hela dagen igår, torkade mina tårar och åkte genom hela hallsberg och kumla för att handla något vetepulver och annat som jag kunde få i mig.

även om jag vet hur lyckligt lottad jag är som har min pojkvän så är det i stunder som dessa som man påminns om hur underbar han verkligen är.. och återigen sätts fighten mot mitt dåliga samvete igång. jag ångrar alla mina dåliga val och hatar mig själv för att jag sårat den som jag älskar mest. det kommer jag nog göra i resten av livet och tills jag lärt mig att leva med det kommer det fortsätta jaga mig..


yeye, livet är hårt ibland.
nu är det dags för kvällsmys och sängen.

later bitches!


Kommentarer
Postat av: nina

att älska någon mest av allt är stort och han vet om att du gör det. alla gör misstag. det gäller bara att lära sig utav dom.

2009-11-03 @ 11:30:26
Postat av: Jenny

hoppas du mår bättre nu inget kul att vara sjuker..

Haft det toppen i Ny,men blev inget direkt uppdaterat på bloggen men desto mera nu! :)Kram

2009-11-03 @ 21:03:26
URL: http://jenlen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0