jag älskar dig mer än mig själv

a beautiful lovestory

För 5 år sen hörde jag talas om dig för första gången, björk.. en snygg och tuff innebandy kille från hallsberg. nyfiken som jag är letade jag upp dig på lunarstorm och då och då gick jag in på din lunar, enbart för att kolla på dina bilder. vågade aldrig ens tänka tanken att kanske skriva något till dig. du var ju christian björk, 2 år äldre, skitsnygg och en riktig tjejtjusare.. vad hade jag för chans?
jag nöjde mig med att vara löjligt, patetiskt förälskad i dig.

några år senare hamnade jag av misstag på din bilddagbok och återigen smällte mitt hjärta när jag kollade igenom dina bilder men jag var fortfarande alldeles för feg för att skriva något. du fick helt enkelt fortsätta vara killen i mina drömmar. 
Men den 21:a mars förra året hamnade vi på samma fest och du stod där, bara några meter ifrån mig, finare än jag någonsin kunnat drömma om. jag var såå nära att gå fram till dig men jag fegade ur och beslöt mig istället för att spana in dig i smyg. efter den kvällen blev jag riktigt effektiv på att spana efter nya bilder på din bdb och när jag fick reda på att du gick på samma skola höll jag ögonen öppna och de få gångerna jag fick syn på dig slog mitt hjärta några extra slag.

den 7:e september kommenterade du en av mina bilder och jag kan nästan lova att mitt leende då täckte hela ansiktet. vi skrev lite innan du frågade efter min msn och där fortsatte våran konversation flyta på, som om vi känt varandra sen länge.. jag tror aldrig jag spenderat så mycket tid framför datorn tidigare. vi skrev på msn varje dag, direkt när jag kom hem från skolan ända till sent på natten och de stunder som vi inte skrev där var du ändå det enda som fyllde mina tankar.
jag kan inte beskriva alla känslor jag fick, utan att ens ha träffat dig :$

första gången vi träffades på riktigt är en kväll jag aldrig kommer glömma..
jag kommer ihåg hur glad jag blev när vi kom fram till att vi skulle på samma fest men till min besvikelse var du inte där. tiden gick och efter någon timme tog jag mod till mig och ringde, för första gången. jag minns att jag såg dig när ni kom, sen var du bara borta och jag gick fram för att kolla vart du tagit vägen.. du kom runt hörnet och till min egen förvåning gick jag fram och sa hej, gav dig en kram och vände och gick. en stund senare dök du upp igen, jag sa att du fick sitta bredvid mig om du vågade.. vilket du tydligen gjorde och efter det lämnade vi inte varandra på hela kvällen. det pirrade i hela magen när vi var sådär nära varandra, mitt hjärta tog ett glädjeskutt när jag höll min hand i din och jag föll för dig..
jag insåg att du inte var vilken kille som helst, att du var den enda killen för mig.

timmarna flög förbi, vi åkte vidare till nästa fest och jag njöt av att bara sitta där bredvid dig i soffan. bästa stunden på kvällen var när jag följde med dig ut och rökte, du gav mig din jacka, lät mig stå på dina skor och höll mig tätt intill dig.. jag kunde höra hur du andades och känna ditt hjärta slog i takt med mitt. vi kysstes för första gången och just i den stunden var jag världens lyckligaste. det var en perfekt första kyss, en perfekt första träff och du var min mr perfect.

jag svävade på moln resten av natten och jag ville verkligen inte åka hem, åka ifrån dig. jag kände redan då att det här var något speciellt och efter att ha träffat dig tror jag på att kärlek vid första ögonkastet faktiskt är möjligt. jag tror på att det finns någon som är den rätta, för alla och jag vet att jag redan har hittat min.

du har visat mig att det finns bra killar, visat vad äkta kärlek är och fått mig att älska, på riktigt. du är det enda som jag är säker på att jag vill ha i min framtid.
jag vill alltid vara din, bara din.

Jag älskar dig, christian björk, nu och föralltid..


 <3





And I can't live in a world with out you now
All my life I've been searching for you
How did I survive in this world before you
Cause I don't want to live another day without you now

This is the best thing, the best thing that could be happening
And I think you would agree,
the best thing is that its happening to you and me

All I want to have is all that you can give me
And I'll give right back everything I have in me
Cause nothing ever felt as right as this does right now

I'll go back to before we met
Try and erase the past, try harder to forget
Cause nothing will ever be as good as here and now

Cause when I looked into your eyes and you dared to stare right back
You should've said nice to meet you, I'm your other half

This is the best thing, the best thing that could be happening
And I think you would agree,
the best thing is that its happening to you and me

I always knew I'd find someone, I never dreamt it'd be like this
Cause you've surpassed all that I'd hoped for and ever wished
And I'm trying so hard with all my heart and mind
To make your life as good as you've made mine

The best thing that could be happening, the best thing
And I think you would agree,
the best thing is that its happening to you and me

Kommentarer
Postat av: nina

ni är vackra tillsammans

2009-05-04 @ 20:40:24
Postat av: Linnéa

gumman, vad fint skrivet! :*

2009-05-04 @ 20:49:48
URL: http://hallojlinnea.blogg.se/
Postat av: Rebecha

Åh vad underbart!



Blev glad inom mig när jag läste..

Ha det bra :)

2009-05-04 @ 23:26:45
URL: http://rreg.blogg.se/
Postat av: Emelie

ni är världens sötaste tillsammans! <3

2009-05-05 @ 12:09:24
URL: http://emelieastemoo.blogg.se/
Postat av: Anonym

Gulliiigtt :)

2009-05-05 @ 14:55:04
Postat av: buhehu

Don't erase my messages ;)

2009-05-05 @ 23:59:50
Postat av: buhehu

Jag älskar dig, christian björk, nu och föralltid..



DU E SÅ JÄVLA FULL AV SKIT DIN SORGLIGA CP SLYNA :)

2009-05-06 @ 00:08:37
Postat av: bhueeio

Jag älskar dig, christian björk, nu och föralltid..



DU E SÅ JÄVLA FULL AV SKIT DIN SORGLIGA CP SLYNA :)

2009-05-06 @ 00:10:15
Postat av: joss

moget att kommentera anonymt :):):):):)

2009-05-06 @ 12:16:47
Postat av: Christian

hjärtat mitt <3

2009-05-06 @ 12:59:58
Postat av: Malin

ja vem har inte vart kär i han .. :) bra att det är bra mellan er nu ! :D kram

2009-05-17 @ 17:48:29
URL: http://mmalinnygren.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0