suck

Skolan idag orkades inte med, jag hade för mycket huvudvärk och kände mig inte alls pigg. älsklingen skämde bort mig med glass och skjutsade hem mig så nu känns det iallafall lite bättre. ska snart ringa N, my best och fråga om hon vill komma över och kolla några avsnitt Lword med mig, sen ikväll ska jag nog bara vara hemma och ta det lungt, umgås lite med min mammi som åker till gran canaria imorgon.. huh
& min twin är saknad, se till att bli frisk snart sötan!

uhu, 2 veckor kvar tills påsklov och 3 veckor kvar tills jag blir 18. låt tiden gå fort!


Kommentarer
Postat av: Linnea

tiden går fort! ;)



sv: precis ^^ sen är dom så billiga också :p

2009-03-23 @ 22:39:11
URL: http://neafoshoo.blogg.se/
Postat av: nina

tiden ska gå fort :D snart äru 18 och partajjar med miiig<3

2009-03-24 @ 23:54:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0